dijous, 15 de novembre del 2007

S'altre dia vaig dir,

que una de ses coses que més m'agradaven, eren ses coques de patata, s'altre són ses orelletes. Aqui a Mallorca feim orellanes, però no tenen res a veure, aqui és una pasta sense molt de gust, que s'ha de fregir molt prima, i menjar espolçada amb sucre, o amb mel. Ses orelletes, són bonissimes, espolsades amb sucre normal, i de gruixes variables.
No tots es dies són festa...per això i perque no som a eivissa, no tenim sa sort de poder disfrutar d'aquest plaer quan mos ve de gust. Un dia, ja fart de no menjar-ne, vaig trobar a un calendari de Sa Nostra, una recepta d'orelletes, i la vaig fer, i eren bones, però no eren com ses que feia sa tia Antònia de s'arenal, ni com ses d'eivissa.

Si alguna vegada les heu tastat, m'entendreu, i si no les heu tastat, heu d'anar a eivissa i menjar-ne.
Jo deix aqui sa recepta que vaig arreplegar de sa tia Antònia d'eivissa.


Ingredients:
5 ous
400 gr de sucre
1 llimona rallada
1 i 1/2 de canari
200 gr de saïm
1 copeta d'anís
1 kg de farina