dimarts, 6 de novembre del 2007

M'agrada xafardejar,

m'agrada molt. A ca nostra sempre m'han dit que desde petit he estat molt cotorrer, m'estimava més escoltar de que xerraven després de dinar, que anar-me'n a jugar amb els amics.


I després de molts anys de mala vida i de fer feina a dins cuines, allunyat de la resta del món, vaig tenir la sort de que ma mare agafés una botigueta, que en teoria l'havien de dur sa meva germana, i ma mare, però... com que jo havia deixat sa feina, perque estava cansat de cuinar, i havia tornat a casa, després d'estar rodant per ciutat i per catalunya, les vaig començar a ajudar, i coses del destí... hi he acabat jo totsol, i amb ma mare d'ajudanta alguns horabaixes.

Després de casi dos anys a sa botiga, he entrat a dins un món inquietant, curiós i divertit, que malgrat a ser d'aquest poble, no havia arribat a conèixer.

És el món de ses Madones.

1 comentari:

Chis ha dit...

benvingut a aquest fascinant mon