dilluns, 18 de gener del 2010

una nova experiència,



un nou plaer, menjar calçots amb ses mans, mulllar-los dins es romesco i disfrutar de la companyia.
Es primers que vaig menjar, me va costar, per què m'embrutava ses mans, però al final, ja li vaig agafar el truc. Però comencem per es principi.

Vaig passar a recollir a n'Aina i na Mar, i partirem cap a Binissalem. En arribar, vàrem ajudar a preparar un poc, jo vaig tallar una panxeta de porc i els altres no sé que varen fer, es que com que sa carn era d'un porc que havien mort es mateix matí, ja me costava anar alerta per no tallar-me com per haver de mirar els altres... :P

Va començar a arribar gent, i fora, na Bauçà feia foc, i foc, i foc...i més foc per coure es calçots. Mentres que a sa cuina, jo me sorprenia amb una meravellosa confitura de pebres de cirereta!!!! impressionant, quan la faci, vos la mostraré.

Es calçots se fan amb un bon foc, queden cremats per fora i ben bons per dins!


A sa taula, unes bones rialles, i un bon menjar!!! salsa romesco a litres! pa fet per na Margalida, sa confitura de na Neus, una pseudo-ensaïmada amb pebres meva, una coca dolça amb cireres i un braç de gitano. Vi, molt de vi, cava, i unes copes de plata extraordinaries, que si no fós per s'oi que me feia es cava, després de sa gatera que vaig agafar en nadal... hagués passat gust de beurer-ne un poc.



Per acabar, vàrem treure sa ximbomba, i varem fer un parell de cançons, però com que lo nostro és ballar, vàrem treure uns altaveus enormes, i a ballar una estona.


Al final, ja a hora de partir, gaudirem amb sa posta de sol. Supos que més tard ho afinaré un poc, és que estic fent aquest post des de sa platja de Santa Ponça per què fins demà no tendré internet, i aquí a sa platja és gratis!

3 comentaris:

Chis ha dit...

i què no és guapo això?

Francesc ha dit...

Quin post més bonic!!! Les fotos són totes boniques, però la de la posta de sol... una passada!!! A mi els calçots m'agraden bona cosa. El que no sé fer és la salsa de romesco perquè per València no n'he trobat els pebrots que s'usen per a fer-la. Salutacions

La cuina vermella ha dit...

Que aquesta vida nova sigui plaent i enriquidora. QUina posta de sol més meravellosa estimat amic.
muac.