dissabte, 3 d’abril del 2010

me som aturat

al parking de la plaça major amb ma mare, per veure un poc es trui de sa processó. Sa meva sorpresa ha arribat, quan no m'he cremat en veure caperutxes.
Jo, que som un descregut, pensava que totes anaven mogudes per gent, però n'hi havia moltes que duien rodes i les feien anar amb un volant de cotxe, flipant...
De cop una caperutxa me diu que estiri sa ma, i jo no he fet cas, però després ha tornat a insistir i m'ha donat dos caramel·los d'aquells que pareixen dues rodes un paquet era de fressa i s'altre era de llimona, m'ha dit que era una tal Isa de ball de bot, però no sé qui deu ésser.
Després mos hem  començat a moure cap a cort, i ma mare ha trobat a una altre caperutxa que coneixia i li ha donat un confit d'aquells grossos.
Hem seguit sa ruta,  i davant Cort, hem vist un dels pocs grups que duia a pes s'asunto i jo que devia fer cara de nin beneit, mirant com feien que allò ballàs, m'han regalat un parell de sugus... Bravooooooo  sugus, feia taaant de temps que no menjava sugus...
Seguint el camí hem anat a santa eulari, i allà som trobat a na Maria Antònia de ball de bot, i al principi no m'ha dit qui era, només que haviem ballat un parell de vegades plegats, i després he pensat que era ella, per què dissabte passat me va dir que es dia següent tenia sa processó de rams... i m'ha regalat un parell més de confits.

Conclussions:
Segueixc sense creure en res més que en ses persones.
M'ha agradat molt que me regalin caramel·los.
Crec que no haurien de dur rodes.

3 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

Estimat, ens adherim a les teves conclussions!! Molts petons i bona pasqua!

Chis ha dit...

Jo vaig veure la processó per la tele i foradaria les rodes a tots els "passos" que en duen... O se juga o no se juga, però fent trampes no val!
Xisquet... i si mos vestim de manolas i anam a fer una volta per Palma?

xisco ha dit...

xesca no sé que són ses manolas...
Vermells bones festes per voltros també.