diumenge, 25 d’abril del 2010

avui horabaixa...

he fet una horeta de devers 4 hores. Estava desfet de fer feina i ballar.

Per començar amb sa crònica des cap de setmana, començarem per es divendres que hi havia ballada en es Vivero amb Es Revetlers.
Crec que és un dels grups que més m'agraden ara per ara. Fan ball pagès, tandes de mateixes i jotes, però també tenen una malaguenya i un fandanguillo de huelva...

Després de sa ballada, varem anar a sa ballada que hi havia a Montuïri, de Música Nostra i sonadors de jotes i mateixes, varem fer un parell de balls i a la una varem tornar cap a casa.

Es dissabte vaig aixecar-me prest i vaig anar a comprar per fer tot lo de rebosteria per anar avui al mercadet de Galilea. Quan vaig estar cansat de pastar, me vaig rentar, per què jo sóc una persona molt coriosa... i vaig partir cap a sa trobada de sa federació des balls de mallorca, era a Son Pardo  i varem ballar des de les 16:30 fins devers les 19:00. Vaig tornar a casa i després vaig tornar a fer feina, es vespre vaig anar a sopar a Cas Retxer i en tornar vaig acabar de fer es salat.
Avui quan m'he aixecat, he fet sa coca d'albercocs i he partit cap al puig ventós i en baixat som anat a dinar i després som fet s'horeta amb sa que hem començat es post.
Per acabar vos ballarem una mateixa a quatre.

6 comentaris:

Oreto Doménech ha dit...

Xisco!! Ja tenia ganes de veure't ballar! Ho fas molt bé, eres molt artista!

xisco ha dit...

Oreto... no crec que arribi a artista, aficionat pentura, però és que m'ho pas taaan bé ballant!

Francesc ha dit...

Xisquet, balles molt i molt bé. Jo seria incapaç de fer això. Salutacions

Chis ha dit...

Xisco... ara que te veia ballar el fandango, quan jo ballava sempre pensava que qui havia inventat els punts de fandango era coix... tu que trobes?

xisco ha dit...

on m'has vist ballar es fandango?

Look87 ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.