dilluns, 28 de juliol del 2008

Bodega Ca'n Xisco

com bé sabeu els que me coneixeu... i els que no me coneixeu ho sabreu ara... sóc un "culoveoculodeseo".
S'altre dia de pagès... va venir una madona, Na Margarita de ca'n Blai a comprar cireres. Les va demanar ben sanes (totes ho eren..) i grosses i me va dir que les volia per fer herbes... i Jo vaig badar els ulls, i li vaig demanar que m'ho explicàs tot, ingredients, tipus de barral, temps de maceració... va acabar un poc emprenyada amb tanta pregunta...i me va dir que ja me'n duria una botella, i se'n va anar. Vaig consultar altres fonts (lease Chis), i vaig començar s'aventura des bodeguer de Ca'n Xisco, i aquest és es resultat:


Herbes dolces:
  • herballuïsa
  • moreduix
  • frigola
  • menta
  • herba-sana
  • romaní
  • un brot de llimonera
  • un brot de taronger
  • un brot d'olivera
  • cireres
  • fonoll
  • 4 litres d'anís dolç
P.S: s'altre botella, és anís amb cireres, només fa un dia que està fet, i ja té un color ben xulo.

1 comentari:

Francesc ha dit...

Caram, quina recepta tan abellidora! Em sembla que això de "Cor què vols, cor què desitges" no et passa només a tu. Ha estat veure'n les fotos i la recepta i m'han vengut ganes de preparar-ne jo també, d'herbes. Ja veurem si m'hi atrevesc. Salutacions