dimarts, 4 de gener del 2011

Com cada any

estic decidit a fer el tortell de reis. Tot ve del dia que vaig llegir la recepta de la "rosca de reyes" que feia na Tita a como agua para chocolate, però això ja ho vaig contar l'any passat quan vaig posar la recepta... Però enguany i per celebrar els dos-cents post del blog, ho som decidit TARD (per què ho he decidit ara)  vaig a fer el sorteig d'un tortell.

L'any passat n'hi vaig dur un a na Xesca i s'altre no record a qui li vaig dur, però lo que enguany faré és un sorteig per el facebook i per la gent de sa roqueta... per què si li tocàs a algú de Rússia no sé com li faria arribar per què fos tendre.

Així que bases per el concurs:
-viure a sa roqueta.
-tenir-me en es facebook.
-haver-se apuntat.

El sorteig serà demà
El tortell serà entregat el dia sis de gener.

18 comentaris:

rosa ha dit...

Pos sí, crec que tenc més possibilitats que me toqui el tortell que no la loteria! Fes bé el sorteig i fora embuis!

Truman ha dit...

Jo també vull apuntar-me, nyam nyam

Sofía ha dit...

Xisco jo tmb m'apunt al sorteig!! A veure si tins sort!!!
Bss. SOFÍA

Anònim ha dit...

que jo ara visc a Barcelona!!!!! jo!!!

(firmat. Na Fani)

xisco ha dit...

faniiiiiiiiiiii no m'ho puc creure!!!!

Laura ha dit...

Xisco, jo tmb m'apunt!! A veure si així tenc qualque regal de reis.
Bss

Mai ha dit...

joooooooo, jo, jo ,jo també, si me toca no pateixis en enviar-lo , ja estic contenta de per si! hehehehehe

besadessssssss

Marc C. ha dit...

M'apunt!! :)

Anònim ha dit...

me apunto.jeannette

susanna guarí ha dit...

jo també puc participar? jjijijijiji Susanna

Mar ha dit...

Jo tmb m'apunt! un beso fort xiscooo

Carme ha dit...

Desde petra amb amor na Carme s'apunta!

Anònim ha dit...

xiscooo apuntem!! mem si toca i me dus un tortell!!!


Tania

xisco ha dit...

au idò ja no se pot apuntar ningú més...

Mar Barceló ha dit...

i si m'ha tocat? quan podré disfrutar d'ell?? mmmmmmmmmm

La cuina vermella ha dit...

I si m'enpadrono a ca la Chis, podem participar??

xisco ha dit...

ja el som sortejat, avui horabaixa el post on ho explic

Bon Tiberi ha dit...

Hola Xisco!!
M'ha fet molt gràcia trobar-te i això d'una vida entre madones me pareix boníssim!! M'encanta!!
He vist el comentari del panettone del meu bloc. Gràcies! No sabia on ho podia aconseguir, no he anat mai a aquesta tenda, però me n'han parlat crec que hi hauré d'anar a fer una visita. Amb el teu permís vaig a fer de bugadera amb el teu bloc!! T'aniré visitant, eh? Paula