dilluns, 15 de juny del 2009

això de fer feina per s'administració

és un xollo, sempre cerquen una excusa per no fer feina, i sa des dia 5 de juny, va ésser que era el dia mundial del medi ambient.

Si no volies anar a fer feina, t'havies d'apuntar a alguna activitat que organitzés sa conselleria, i així en dues horetes, havies fet sa jornada.

Na Catalina, en Miquel, n'Andreu, na Maria, na Mariangels, i jo, mos apuntarem a fer una visita guiada per palma, però només na Catalina i jo anàrem junts. Pensàvem fer es patis de Palma, però varem fer La ciutat baixa i el mar.

Va ser entretengut, se coneixia que sa guia, estava enamorada de sa seva feina, i mos xerrava i mos xerrava, i mos contava unes coses interesantíssimes.
També, a cada grup, hi ha d'haver algú insoportable, i aquesta va ésser una dona, que cada cosa que sa nostra guia mos contava, ella havia de dir alguna cosa.

Anava vestida de negre, i tenia unes dents que recordaven en es cap d'una locomotora, cap en fora i en semicercle. Mirau si la vaig arribar a dur d'ull, que li vaig demanar a quin departament de sa conselleria feia feina, per no cridar-hi mai!


He provat de trobar-la a alguna foto... però no n'hi vaig fer cap!





Sa volta va ser ràpida, Palma no és molt gran. Però lo bo va venir després.

Li vaig dir a na Catalina mem si volia anar en es castell de bellver, i ella va dir que sí.

Quan varem arribar a bellver, va resultar que estava tancat per què estaven fent un rodatge sobre n'Emili Darder, i no mos deixaven pasar.

Però com que s'han de tenir amics fins i tot a l'infern, els hi vaig dir que anavem a veure a n'Ana, que és sa que neteja tot es castell, i a més, és sa mare de s'al·lot de ma germana.
Ella mos va deixar pasar per tot, i va ser un plaer, per què no hi havia ningú més en tot es castell.
Quan vàrem acabar, li varem donar ses gràcies, i després vaig acompanyar a na Catalina a s'estació des tren, i fins al dia següent.

2 comentaris:

Chis ha dit...

I que no és guapo això?

Anònim ha dit...

Molt bon lloc. Jo vaig ensopegar amb el seu bloc i volia dir que realment he gaudit de la navegació del teu bloc. Després de tot vaig a estar subscriure al seu feed RSS i espero que escriure de nou aviat!