diumenge, 22 de novembre del 2009

m'ha sortit!!!!




Supòs que recordareu un dia que vaig anar a fer de formatger a ca'n nofre.... i no me va sortir rés més que brossat. Idò ahir per fi me vaig decidir q tornar a provar-ho,



En nofre, me va convidar a anar a una vaqueria de porto cristo, i vaig tornar amb 20 litres de llet.



He de dir que pensava que ses vaques eren més petites, pero eren casi tan altes com jo... i això impresiona.



Amb 20 litres de llet m'han sortit dues peces de 1800 gr cada una, i un poc de brossat.




No m'estendré molt per què ara no tenc molt de temps, així que un parell de fotos, i es procediment, talment com es que vaig escriure.

3 comentaris:

neula ha dit...

IDÒÒÒÒÒÒÒ!!!
veus com tot arriba a sortir?
en Pedro ha dit que sí en vols una de vaca..... que en podem parlar. jajaja
aquests dos formatges fan una plantada!

FRANCESC ha dit...

Enhorabona!!! Ja ens diràs si era bo. Per l'aspecte ho sembla, i molt. Salutacions

xisco ha dit...

ok, nofre, idò ja xerrarem! per què a jo me fa ganes! i crec que li he trobat lloc. estic emocionat.
crec que de nom li posaria: Violant II des Capdellà. en haver-ne de xerrar, ja me diràs coses!