dimarts, 24 de novembre del 2009

abans no podia



ni veure es brou però d'ençà que me faig jo es bou m'agrada més.


Quan era petit, ma mare me va fer aborir es brou, era barato... i sempre n'hi havia! així que després ja no en vaig menjar més, s'única excepció que feia era amb sa sopa de nadal.


Ingredients:


  • 200gr carn de vedella amb ossos.

  • 1 carcassa de pollastre

  • una ceba grossa

  • 1 nab.

  • 1 tomàtiga.

  • 2 pastanagons.

  • aigua

  • sal i pebre bo.

Elaboració:


deixar bollir i afegir aigua quan faci falta.

3 comentaris:

Chis ha dit...

Jo som una gran fan de la sopeta calenta a l'hivern.. a ca ma mare no solia menjar massa però a Can Loi, molts de vespres en faig una olleta i ja me'n queda per dinar. Moltes vegades me faig el brou just amb verdura que queda nedant dins el plant: un tros de tomàtiga, un tros de pastanagó, una cebeta, un allet... pot ser un brot de colflori...melassa puta!

neula ha dit...

jo eliminaria el nab. i els ossos de vedella, i ho substituiria per un poc de porro i costella alta de porc.
meeeeeeeeel.
però se cert que t'ha sortit un brou bonissim!

xisco ha dit...

xesca es brou de verdura si que no me diu res de res...
nofre... no me crec que tu passis des nab. és què sóc xistós eh?