dissabte, 10 de novembre del 2007

Ja és vera,

que qui no és feliç, és perque no vol!
Avui mati, són vengudes 3 alemanes, a sa foto només n'hi ha dos, i amb molts d'esforços, mos hem arribat a entendre, volien pesar pedres a sa balança, els hi he dit que sí, i n'han tret 6 de dins sa bosa.
Se coneix que no han quedat conformes, i m'han donat 5 €, han tornat a agafar ses pedres, i m'han demanat a quina hora tancava, els hi he dit a les 15:00. i m'han dit, mem si podrien tornar, i jo els hi he dit que si... no pensava que venguessin... però vés si han vengut. Han tornat carregades amb 6 o 7 pedres més, i les pesaven, i les anaven posant de banda. No n'hi havia cap que pasas des 250 gr, i una s'ha mig emprenyat, i ha anat a davant sa palmera d'aqui devora, i n'ha agafat una més grossa...

però, sempre ho veuràs, ha resultat que pesava 420 gr, i m'ha demanat amb gestos si no tendria res per xapar-la, i li he tret un martell, i ha estat picant en es portal, fins que ha conseguit que fés un pes de 285 gr, m'ha demanat una granera i ho ha granat tot. Han comprat clementines i xupa-xups des simpsons. i m'han tornat a donar 5 €. Com que pasen molts d'alemans per aqui davant, miraré de posar un cartell on digui que se pesen pedres.. ja veurem que serà.

2 comentaris:

Chis ha dit...

ja ho diuen que tot se despatxa...

Sara ha dit...

Interessant... estic començant el teu blog "pel principi", i m'estic divertint de valent!!! Es-colmado, és la bomba, i els seus habitants, encara més!