diumenge, 13 de juny del 2010

en cakkutec és mort.

S'altre dia el vaig trobar amb sa cama rompuda, i es veterinari va dir que l'havien trepitjat amb un cotxo, però que només tenia una cama rempuda. Idò se coneix que no era vera. Devia tenir alguna cosa més, per què ahir vespre, ma mare el va deixar dins sa saleta, i en tornar de s'hospital, va veure que damunt sa cadira que hi havia es moix, hi havia una taca de sang. El va treure a sa carrera, i avui matí m'ha vengut a dir, que en cakkutec era mort.
Jo no vull dir que es veterinari en tengui sa culpa, per què no el va agafar ell amb es cotxo. Però si jo li vaig dur, i me va dir que només tenia sa cama fotuda, i me va fotre a jo 70€ per envenar-li, ja li podria haver fet alguna radiografia o prener-s'ho un poc enserio.

3 comentaris:

Chis ha dit...

vaja... me sap greu...

Mar Calpena ha dit...

Osti, molt de greu. Ho sento.

La cuina vermella ha dit...

:-( Ho sentim molt.