dimarts, 15 de juny del 2010

davall es llençols...

se pot pasar un bon dia en família, i ho dic per experiència pròpia,
Aquest dissabte feiem un dinar per s'aniversari de sa meva germana Maria. Ella va convidar a tothom qui va voler, i com que ella havia d'anar a fer feina, mos va encolomar es merder d'organitzar-ho tot.
Vàrem haver de pujar taules a sa carrera, fer s'arròs, torrar ses broquetes de sa meva tia, anar a cercar parasols, i fins i tot, com fan es gitanos, fermar llençols per fer un poc més d'ombra.
Va ser un dia xulo, i tot va sortir molt bé i bo.
Així que no tenc res més a dir d'aqui, algún dia quan sa meva tia me vulgui dir com trempa ses broquetes en farem un especial, per què mira que li surten bones...

4 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

La teva germana és una lista, ella marxa i us deixa tota la feinada a vosaltres!! Menys mal que era per una bona causa: el seu aniversari!! Us felicitem a tots família!!

Francesc ha dit...

Felicitats per a la dels anys!!!! Per cert, us assembleu molt la teua germana i tu, Xesquet. Quin tiberi més ben muntat!!! Això de les broquetes fa molt bona cara. Salutacions

Chis ha dit...

I què no és guapo, això, Xisquet? Jo tenc goles de festeta d'aquesta. I sa padrina estava tota contenta vaig veure a les fotos! Quines platatades d'arròs!!

N.T.C @2003 ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.