dimecres, 7 d’abril del 2010

Punky Bruster

Avui m'he comprar dos parells de sabates en es carrefour, per què de ballar, se me forada sa sola de sa sabata dreta, això és degut a que sa majoria de ses voltes, les fas cap a la dreta i damunt es peu, no a l'aire...
Bono sa qüestió és que les compr barates per què no guanyaria per calçat. I les he comprat de dos colors, per combinar-les, una vermella a un peu i una verda a s'altre, i quan les foradi, agafaré ses altres que no hauré duit encara...
Quin guster torn a pasar de ballar... no hi ha res com mourer-se al ritme de la música envoltat de bona gent, per anar-te'n a ca teva content d'haver nascut a Mallorca i sentin-te orgullós que de la música que estimes estigui més viva que mai...
I després d'aquests pensaments, vos deix sa bullanguera que varen fer a Sant Elm, per els que no són mallorquins, vos diré que se tractes d'una jota, on una parella comença a ballar, i després van sortint d'un a un sa gent que vol ballar, només hi ha una regla, comanen ses dones, elles fan el punt que volen, sense dir-lo en veu alta, i els homes ho hem "d'adivinar" i seguir-les. au, no m'enroll més.

1 comentari:

Francesc ha dit...

Jo vaig eixir de casa amb una sabata de cada classe i em va fer molt vergonya... era dia de mercat i em devia veure un munt de gent...