dimarts, 29 de setembre del 2009

uep, bona gent!

sóc un renegat.... vaig dir que escriuria més i des del mes d'agost que no vost cont res interessant.
Idò bé, sa vida no me tracta gaire malament.
Dia 17 de setembre, vaig acabar de fer feina a Binifaldó, per què na Xesca es va reincorporar en es seu lloc de feina, i com que jo l'estava substituint... vaig anar al carrer. He estat cercant feina, sense presa, però sense aturar.
Vaig anar a s'ajuntament a s'empresa pública que duu els menjadors de ses escoletes i escoles. Va resultar que havien de menester algú per cobrir baixes ocasionals i vacances, i me vàren demanar si m'interessava, JO VAIG DIR QUE SÍ.
Així que ahir ja vaig anar a fer feina a s'escoleta de Santa Ponça. Va ésser bastant interessant, jo mai havia fet menjar per nins petitons, i me va agradar, i encara me va agradar més quan els vaig veure assegudets a ses taules... quina gràcia feien.
Però bono, mentres no surti una altre escoleta (dia 13 en tenc una altre), estaré fent bunyols per Son Ferrer.

P.S: Sense més noves dignes de menció, me despedeixc fins a la pròxima.
Es bunyoler de Calvià.

3 comentaris:

Francesc ha dit...

Toca!!! Ja pensàvem que t'havien abduït uns extraterrestres i se t'havien enduit ves a saber on!!! Estic content que et vagen bé les coses. Ja ens passaràs la recepta dels bunyols, d'acord? Salutacions

Chis ha dit...

Ai, companyó, mem si venc un dia fer bunyols amb tu.

Francesc ha dit...

OK!!!