dissabte, 23 de maig del 2009

és hora de tornar!

Bono, ja que des de febrer no vos som contat res, crec que és hora de contar-vos un poc de sa meva vida.
Quan vaig tancar sa botiga, vaig anar a apuntar-me a s'atur per cercar feina, i sa veritat és que me varen cridar per fer una entrevista a sa conselleria de medi ambient per estar d'hostaler a Binifaldó.
Sa feina m'encanta i no es gens estressant, a sa muntanya, lluny des renous, amb forn de llenya, amb una bona cuina industrial, llum, ovelles, alzines de més de 500 anys....
Bé sa qüestió és que torn a tenir sa vida composta, i crec que ja puc tornar a escriure en es blog.
Així que fins aviat a tots.

5 comentaris:

Chis ha dit...

a la fi! ja feia colló!

Mar Calpena ha dit...

Eiiii! Què bé que hagis tornat! Escolta, no sóna gens malament aquesta feina, que et podem venir a veure?

La cuina vermella ha dit...

Hola estimat! Ens n'alegrem moltíssim per tu! Moltes besades amic!

Francesc ha dit...

Què bé Xisco!!! Ja et trobàvem MOLT a faltar. Salutacions

xisco ha dit...

gràcies jo també vos he enyorat