dimarts, 14 d’octubre del 2008

deu fer unes dues setmanes, com a molt...


que li vaig cantar una serenata a una jove taujana per es messenger, sa tradició diu que quan cantes una serenata.... s'al·lota te regala bunyols... i un memeu!!!!!
I avui, m'he decidit a fer-los jo, són els primers bunyols de patata que faig enguany, i es primers que menj. Domés n'he fet un quilo... però ja me basta. vos pos sa foto per fer-vos enveja.

P.S: També he de dir, que sa serenata s'ha de cantar es vespre de ses verges, i es dia següent s'han de passar a menjar. (dia 21 d'octubre)
P.S.2: M'agraden molt, però me fan mooooooooolta agrura, per això només en menj dues o tres vegades en l'any.

6 comentaris:

Francesc ha dit...

Sempre ens fas riure amb els teus comentaris. Ets un antidepressiu natural!! Per cert, com es fan eixos bunyols?

xisco ha dit...

tot al seu temps... :P així dona emoció

La cuina vermella ha dit...

Ja estem emocionats, volem la recepta dels bunyols (ja hem quedat en kike i jo) ell em cantarà la serenata i jo li faré es bunyolets!
petons.

xisco ha dit...

es que fins avui horabaixa, si tot va bé, no tendré una càmera de vídeo per poder mostrar com se fa es forat en es bunyols. No és tothom que el sàpiga fer... és un art!

Chis ha dit...

Els bunyols són per celebrar les verges, i de verges ja n'hi ha poques.
Jo, rateta, no te vaig fer bunyols, però te vaig dar la recepta, així que te'n pots fer quan vulguis.
Si me'n cantes la matinada del 21, tendràs els teus bunyols amb forat i un tassonet de vi dolç.
A ca nostra els menjam mullats en mel i arrob de figa i de vi.
Ah, i l'aigua ha de ser ben salada!

Mai ha dit...

Emoció dius? si ens tens a tots amb l´ai al cor........

I no em parlis d´agror que he esmorzat una torrada amb melmelada de figues que vaig fer i trec foc per la boca.....

un petonàs