dijous, 28 d’agost del 2008

confitura de figa



INGREDIENTS
  • figues madures
  • sucre
  • 1 llimona
ELABORACIÓ
Pelar ses figues, i quan les teniu pelades, les pesau. Li sucau es llimó i afegiu el mateix pes de sucre que es que teniu de figa (1x1). Ho mesclau i ho posau a coure. Quan es cuit, feis es pots, i els ompliu casi fins dalt. els tapau i els posau cap per avall 5 minuts. això ho heu de fer quan sa confitura es calenta, perquè sinó, no fa buit. En cas de que així no vos vagi bé. Els feis bullir mitja hora i els deixau refredar dins s'aigua.

P.S: Sa llimona i es sucre, són lo més important a ses confitures. Jo a sa primera tongada, no li vaig posar llimona,perquè no hi vaig pensar. i de gust era bona, però va perdre tot es color vermell, tornant marró, i no feia mengera.

4 comentaris:

Francesc ha dit...

Això de la confitura de figa... pecatòrum! Quina enveja! Ara me'n menjava dos pots amb una arrova de pa acabat de coure. Salutacions

Anònim ha dit...

tenc tantes figues que no sabia que fer amb elles! ja m'has donat una solucio!
gracis

Anònim ha dit...

hola! som na xisca de la vila de campos.(desconeguda)
moltes gràcies per possar com es fasa confitura, ja que fa temps que vaig enderrer de fer-ho.
una abraçada i salud!

xisco ha dit...

De res... si vos sobren ses figues, me'n podeu dur, que només tenim una figuera i les hauré d'anar a robar!!!