diumenge, 15 de juny del 2008

Bon dia. No sé si ho serà, t'ho diré es vespre..

Quan ses madones me contestaven això, jo pensava que eren pesimistes, però avui he comprovat que tenen tota sa rao del món i part de la lluna.
Quan vos ho conti pensareu que m'ho invent, però no, ES TOT REAL.
M'he aixecat a les 6 per venir a fer s'encarrec que tenc avui, he obert sa botiga i he trebalat amb una caixa que no era a puesto. He començat a fer sa coca de pebres, he seguit per coure es pa, i bolleria, després he començat a fer sa truita, tallant ses patates, quasi m'he fotut un dit amb es ganivet, quan les ficava a s'oli, també hi he ficat un dit, a s'hora de coure sa truita se m'aferrava i he hagut de rentar sa pella 3 vegades, he deixat ou i patates per tots es focs.
Ara he começat a fer trempo per sa coca de trempo, i com que me varen regalar un tallador d'aquests que surt a antena3, que talla a quadrets, idò li he romput un ferro des que fan sa rekilla, i quan mirava de desfer-ho per arreglar-ho, m'ha fuit de ses mans i m'ha tombat es bol amb es trempó en terra, he maleït es xinos, i a ma mare, he recollit lo den terra i he tornat a fer es trempó, he posat sa coca a coure, i ara he de fer croquetes.... són les 10:34, tenia pensat anar a fer una volta per es torrent amb es cans avui horabaixa... però visto lo visto....

1 comentari:

Francesc ha dit...

Tranquil, Xisco. A mi també m'ha passat que hi ha dies que valdria la pena no aixecar-se del llit i deixar-los passar a veure què passa. Ja veuràs com tot millora. Salutacions.