dimarts, 6 de maig del 2008

quin esclat...

ahir vespre vaig anar a porto pi, a cercar refrescs, feia devers una setmana que no hi havia anat, i quan anava a baixar a sa planta des carrefour, va resultar que havien canviat sa direcció de ses rampes d'accés, i vaig anar directe a sa rampa de sempre, i encara que veia sa gent que venia de cara.. jo vaig estar a punt de fotre un batut... però.. si lo que teniu son ganes de riure com vaig fer jo, lo que heu de fer es anar a sopar en es mcdonals que hi ha devora belros, vos seis a una taula de sa vorera, i com que sa gent no hi esta avessada, van distrets llegint es tikets des carrefour i s'hi foten amb es carro de sa compra i ... PA PAM!!! jo havia demanat un mcpollastre i ma mare un bigmac, i no podiem aturar de riure, jo vaig fer malavia.... però es digne de veure.